måndag, februari 12, 2007

Hade..

...tänkt börja bloggen med något roligt, något fyndigt, något rivstartande fantastiskt.
Men.
Så blir det inte.
Jag har helt enkelt inget roligt , fyndigt eller omvälvande att skriva om.Sitter med semimigrän (mitt eget ord) och har lite långtråkigt, borde egentligen plugga, men ids inte ens gå och handla för tillfället.
Så vad ska då den här bloggen handla om?Ja, lite allt möjligt kan jag tänka mig.Vad jag vet redan nu är att den inte kommer vara fylld av dråpliga historier som så många andra bloggar (lever folk verkligen så tokknasiga liv att det händer dem roliga saker varje dag?), utan snarare stillsamma funderingar.Inget hänga-ut-hela-min-umgängeskrets-a-la-Rocky-här inte.
En del foton blir det nog däremot.Resor och fotografering är två högt prioriterade saker i mitt liv.
Och min son.
Det var väl allt för tillfället.