onsdag, april 04, 2007

Förvirrad.

Jag har sedan kanske 2 månader lärt känna en person via Spray Date (Som jag egentligen inte tål.Sd alltså.) . I början hördes vi bara via msn, sedan möttes vi upp för en promenad, sedan oftare och oftare via sms, sedan utvecklade vi en liten tradition att gå på museum ihop, sedan började vi gå ut och dricka lite vin då och då.
Hon är en jättefin person i mina ögon : smart, rolig, empatisk, söt, ja det mesta helt enkelt.
Men.

Det har inte handlat om kärlek eller förälskelse eller så utan mer en för att ha känt varandra så kort tid relativt djup vänskap.Och det har känts jättebra.Verkligen jättebra.
Men.

Nu är det så att sex har kommit in bilden.Och inte bara fumligt fyllesex (Ok, jag erkänner, vi var väl inte helt nyktra första gången...) utan helt overkligt bra sex.Så bra att man undrar varför man inte har sex hela tiden.Så där bra så att vi aldrig lägger oss utan bara har sex hela natten.Och kyssarna...herregud..kyssarna.Ja, ni fattar..

Och hon är som sagt helt fantastisk.Och nu har vi ju haft sex en hel del gånger.Och jag börjar bli lite osäker på var gränsen går mellan två vänner som har sex och ett förhållande.
Är vi och fikar fikar vi bara.Inget hålla handen, inga pussar, inga kyssar, inget flirtande (Ok, kanske lite då..) .
Och jag är nöjd med det.Jag vill inte ha en flickvän, relationsfobiker som jag blivit.
Och jag vet inte vad hon vill heller.Jag närmade mig frågan lite löst efter en vaken natt med helt makalöst bra sex genom att fråga om hon kände att situationen var något hon kände att vi behövde diskutera.Hon svarade att så inte var fallet och att hon helt enkelt trivs i mitt sällskap och attraheras av mig.

Jag är ganska osäker på hur jag ska tolka det svaret.Kändes lite som att hennes svar var aningen färgat av hur hon tolkade min inställning till det hela.För så hade jag nog gjort själv.
Hon kan nämna framtida (fysiska) möten hon tycker att vi ska ha.Och jag är ju bara människa och tycker ju också att det är en inte helt oäven idé...
Jag känner mig lite förvirrad.

5 Comments:

Blogger Emm said...

Kul för dig!!! Att ha träffat ngn man vill umgås med och som dessutom är bra i sängen är ju inte varje dag man gör. Så grattis!
Kör på. Förr eller senare måste ni väl fatta ngn form av beslut om vad "ni" är, men ingen idé att göra det om ingen av er verkar tycka att det behövs. Var glad för det du har! Det skulle jag varit ;-)

7:24 em  
Blogger Mr K said...

Bra råd,tack.

8:03 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag tycker det låte skithärligt - skön person och grym sex. Enda rådet jag har är att om/så fort du börjar känna något mer, säg det. Annars kan det bli tokigt.

11:43 fm  
Blogger Mr K said...

Hmm,ja det är sant.
Fast jag är kanske mer oroad för hur hon känner och hur jag ska hantera situationen i det fall hon känner att hon vill ha mer än jag (kanske) kan ge...
Ungefär så.

Men i dagsläget är läget bara bra,absolut.. ;D

10:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jo, det är ju det där som är det svåra. Men du kan ju inte mer än att ta ansvar för det du vill och känner liksom. Och handla efter det.

Låter bra ändå, kör hårt tänkte jag skriva men det lät lite konstigt... :)

10:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home