lördag, januari 09, 2010

Resumé.

Jag har haft ett litet uppehåll. Ett långt uppehåll. Utan något egentligt skäl.
Tänkte försöka ändra på det.
De senaste 10 månaderna har varit fulla av...ja, inget särskilt faktiskt. Jag har bara levt mitt vanliga liv. Inte haft det mer stressigt än vanligt, inte tagit det mer lugnt än vanligt.

Jag har:
- Varit i Berlin för första gången. Det blir fler besök.
- Gått på skolavslutning. Lika spännande som alltid.
- Firat midsommar i Dalarna. Trevligt och annorlunda.
- Varit i Marocko. Länge. Skönt. Fina bilder.
- Hälsat på släkt i London. Som jag gör då och då.
- Slutat på alla mina extrakneg. Uteslutande fotande numera.
- Varit i New York. Blev rånad och fick åka runt i polisbil och hänga på stationen.
- Hängt i London igen.
- Haft min son på heltid ett längre tag. Han är inte tonåring än men oj, han beter sig som en.
- Firat jul. Helt ok det här året.
- Firat nyår. Sjuk och gick hem strax efter tolvslaget.
- Frusit. 20 minusgrader i Gbg hör inte till vanligheterna.

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Kul att du är tillbaka! Det var ju inte direkt ett händelselöst uppehåll. Kul att du kan fota på heltid. Hoppas få se lite fina bilder, speciellt från Marocko..:)

12:50 em  
Blogger Martina said...

Välkommen tillbaka och snygg bild! :)

9:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home