onsdag, april 18, 2007

Djungelboken.

8 Comments:

Blogger Ninde said...

Borgar Balou, ha ha ;)

Men du det här börjar bli läskigt. Senast igår skämtade jag och en kompis med lite repliker från orginalfilmen. "jag är nog tuffare än vad somliga tror" osv. Om du Också planerar semesterresa blir jag skraj ju.. :)

3:38 em  
Blogger Mr K said...

Ok, men nu blev det lite läskigt...
Jag är nämligen resoholic, så jag planerar alltid resor, om än bara i tanken och icke på plånboksstadiet.
Men för tillfället så är det sommarsemestern som hägrar, var tom på Wettergrens idag och kollade en reseguide.

3:55 em  
Blogger Ninde said...

..och efter att ha svurit ve och förbannelse över Lonenly Planets insnålning på gratis nätinfo, har jag beslutat att slanta upp för en ny reseguide..hann inte igår p.g.a jobbet. Så det blir att köpa idag.. *L* och jag gillar också resor.. Läskigt var ordet

10:01 fm  
Blogger Mr K said...

Haha, ja de har blivit lite snåla, men böckerna håller ju fortfarande hög klass.
Jag är så förtjust i alla detaljerna: " ..sväng vänster när du kommer in,gå tretton meter, fråga efter Manuel och nämn Lonely Planet så får du 10% rabatt..."

Och nu har Ryanair en ny rea ser jag...

3:26 em  
Blogger Ninde said...

Jag med diggar detaljerna. Fast för första gången förlorade Lonely Planet mot en annan guidebok. En med massa fina bilder inhandlad på lunchen.. Ha en bra helg!

4:01 em  
Blogger Mr K said...

Tack! Du med!

12:05 em  
Anonymous Anonym said...

Hehe, "Men Mowgli för fan skärp dig"
Mycket underhållande.

Hittade hit från din braiga kommentar på skildapappans blogg.

skall nog fortsätta besöka din sida, verkar roligare

6:04 em  
Blogger Mr K said...

Anonym: Tackar,du är välkommen!

6:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home