måndag, maj 14, 2007

Ont.

Har en migrän som inte är av denna värld.Det enda, absolut enda, jag kan tänka på är hur satans ont jag har i mitt huvud.Om man hade kunnat såga av huvudet utan att det medförde allvarliga skador såsom omedelbar död så hade jag gjort det utan att blinka.
Har vankat av och an i min lägenhet ett tag nu efter att alla mina vanliga knep, som oftast fungerar, varit förgäves.Normalt sett så kan jag lägga mig i ett tyst rum några timmar så känns det bättre sedan, idag är inte en sådan normal dag.Börjar fundera på desperata åtgärder som att supa mig riktigt full eller att ringa någon som kan komma hit och förlösa mig sexuellt, men båda känns som ganska dåliga idéer...
Dessutom kom sonen till mig idag och hade fotbollsmatch till på köpet, jag var inte helt nöjd inombords när jag stod i 100 sekundmeters blåst och levererade käcka hejarop.Ingen lätt dag att vara ansvarsfull förälder...
Träning imorgon igen...suck.Hoppas det gått över tills dess.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars.

9:38 em  
Blogger Mr K said...

Tack.

2:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home