onsdag, juli 25, 2007

Porr.


Jag erkänner.
Jag är en stor porrkonsument.
Men inte porr i bemärkelsen nakna kvinnor som särar på benen och tar satsen i ansiktet, min last är att jag måste titta på prylar på nätet.
Jämt.
Möbler på Blocket.
Elektronik på Tradera.
Allt på Ebay.

Om det är något jag slås av på t.ex. Blocket så måste det ju vara hur sjukt dålig smak människor har.Ok, kanske inte alla.
Men nästan.

Jag har ju själv inte lagt upp några bilder på mitt hem här (men det kommer) men tycker ändå att jag har en ganska bra smak, bara att jag öht tar upp det här tyder nog på att jag har bättre (eller åtminstone har en smak öht) än många andra.

Kommer nog lägga in lite inredningskatastrofer från Blocket här då och då.
Smakprov #1 är bilden ovan.
Ska nog tillägga att säljaren vill ha 6500kr för ...eeh...sängen(?).

Alltså :6500kr!!!

Vart är världen på väg...


PS F.ö så står det i annonsen att det är en Cowboy-säng.
Vad det nu är. DS

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den var helvetes ful!

11:04 em  
Blogger Ninde said...

Cowboy säng..muha ha ha..ser ut som rekvisitan till en Rednex video.

Man ser framför sig hur han kommer hem efter en dags shout-out. Hänger hatten och lasson på gavlarna och dråsar ner. Med bootsen på.. :D

8:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home