fredag, augusti 24, 2007

Felsökning.


Kan inte låta bli att tycka att det är hysteriskt roligt att det ramlar in kanske 5-10 personer varje dag här på min sida...som sökt efter porr.Och hamnat här.

Jag vet att jag skrivit om det förr men jag tycker det är så roligt.
Kan inte någon av er som hamnat så fel, så fel skriva ett fint inlägg någon gång?
Hur kändes att det vara lite småpilsk och råka hamna på en sida med en bild av en grotesk Vilda Västern-säng?
Vad tänkte ni?
Du som sökte på eniros söktjänst - varför använder du den usla tjänsten till porrsökningar?
Stannade ni kvar på sidan och tittade lite eller försvann ni ut i porrträsket igen?

Jag undrar verkligen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag stannade kvar och tittade runt en stund :)

8:32 em  
Blogger Mr K said...

Vad roligt.Välkommen!

7:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home