lördag, augusti 25, 2007

Lista.

Listan snodd från Lilla Ego/NyKula.

Vad heter du: Har ett osvenskt och således inte helt vanligt namn.Men jag heter Tor i andranamn.
Var bor du: Göteborg.
Trivs du där: Oh ja.
Brukar du läsa horoskop: Det händer.
Har du körkort: Nej. En vacker dag...
Favoritdjur: Katt.
Festar du mycket: Nej,men ganska bra när jag väl gör det.
Sprit, cider, vin eller öl: Ja tack.Men helst Rödvin eller Öl.
Brukar du bli för full: Det händer.
Antal kuddar i sängen: 4.
Äger du ett busskort: Buss/spårvagnskort.
Vad åt du till frukost: Ingenting.
Har du haft sex idag: Nej,men i Onsdags.Och kommer ha det på Måndag.
Nästa mål i ditt liv: Strukturera upp saker och ting dvs yrke/lägenhet/resor.
Hur svarar du i mobilen: Hallå/Ja,det är .../Ja.
Antal timmar sömn inatt: 10.Skönt.
Sov du ensam: Ja.
Din hobby: Resor.Foto.Musik.Böcker.Vardagsnjutning.
Vad är det för veckodag: Lördag.
Vad åt du senast: Överblivna pepparchips med lite dip.
Vem fick du sms av senast: Av min mkt nära vän.
Vem ringde dig senast: Min ex-svägerska.Fattar inte varför.
Godaste ölen du druckit: Hmm,för många för att minnas.
Vilka hårfärger har du haft: Mörkbrunt.Rött för en dag och blått för en dag.
Vad såg du senast på TV: ?
Vad läser du för bok just nu: Kalifens Hus av Tahir Shah.
Längd: 186.
Skostorlek: 43/44
Hårfärg: Mörkbrunt.
Är du kär i någon: Hmm,jag är väldigt förtjust i någon.
Vad gör du om ett år: Jobbar med foto,har fixat min lägenhet.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njae.
Dricker du: Ja.
Vilken parfym använder du: Obsession for Men/Angel for Men/Boss. Men mkt sällan. Nivea deo däremot...
Vilka skor använder du: Bruna Adidassneakers.
Dagens klädsel: Svart reklamt-shirt,militärgröna shorts som går nedanför knäna,svarta strumpor.