tisdag, oktober 02, 2007

Säkert!

Vilken glad och medryckande låt och video.Trots ämnet.

6 Comments:

Blogger jesper said...

Egentligen är ju säkert bra, och snygg video också.

9:12 em  
Anonymous Anonym said...

Inte bara egentligen, jag älskar Säkert! Det är ju helt underbart att hon sjunger på norrländska. Det visste man ju knappt att det gick.

10:23 em  
Blogger Mr K said...

Har försökt ladda hem den i flera dagar nu,men jag hittar den inte nånstans - vart är den olagliga fildelnigen på väg ;) ?

12:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Oink?

8:28 fm  
Anonymous Anonym said...

Om jag var bra på hur så kunde jag skicka den till dig. Studsa tillbaka Björktjänsten liksom.

8:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Hojta till om du vill ha den så skickar jag.

6:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home