torsdag, januari 03, 2008

Listigt.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Definitivt.

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ingen freakin´ aning.

Vad åt du senast?
Ostmacka.

Har du fått någon komplimang i dag?
Inte idag men inatt.

Har du varit med i en rättegång?

Ja.

Är du polare med grannarna?

Nej, och eftersom de verkar ganska tråkiga så är det inget jag eftersträvar heller - men ett hej kan jag ju kosta på mig.

Vilket språk pratar din mamma?
Svenska.Franska.Engelska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige.Frankrike.USA.Marocko.

Senaste piercingen?

...är även enda piercingen - i näsan.

När åkte du bil i mer än femton minuter senast?

?

Gay?
Nej.

Har du däckat eller spytt för att du har druckit?

Massor med gånger.Men oj vad längesedan det var.

Har du något husdjur?
Inte längre.

Har du varit på stranden?
Vilken strand?

Minns du din/dina musiklärares namn?

Absolut inte.

Hur bra är din syn?

Semi-bra.

Har du varit på ett party?

På nyår.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Med lite metall emellan så.

Har du varit utomlands?

Ja.

Vilket är det bästa bröllop du varit på?

Vet ej.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nu ja.Men det vore faktiskt högst förvånande med tanke på min ålder.

Var är dina syskon just nu?
Surfar säkert.

Vad var den senaste drömmen som du minns?

Vaknade inatt av en obehaglig dröm men har som vanligt glömt den.

Vem ringde dig senast?
Min kära.

Vilken tid gick du upp i morse?
Så sent jag bara kunde.

Vad ska du göra i helgen?

Jobba.Ev bowla.

Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg
?
"Du MÅSTE sätta in dem!"

När var du riktigt sjuk senast?

Tandböld i somras. Ouch.

När såg du en kändis senast? Vem var det?

Snabbminglade med Mark Levengood i baren på Parkbaren under bokmässan, annars minns jag inte.
Tror jag såg lite kändisar under mitt senaste Stockholmsbesök men jag minns inte vilka.
Ulf Elving kanske?

Vad finns i din bakficka?
Ingenting.

Har du färgade linser?
Nej.

Vad gjorde du klockan två i natt?
Kramades.

Vad är det första du gör på morgonen
?
Vaknar?

Vad ska du göra efter det här?
Jobba :(