tisdag, mars 18, 2008

Snöhelvete.



Min balkong :(

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Men..du bor ju på landet ju..?;)

Och håller med dig när det gäller Moderna. Funderar fortfarand epå om jag ska se Warhol eller inte...

10:10 fm  
Blogger Mr K said...

Njae, på landet bor jag ju inte ;), jag bor i goa Göteborg men ung 10 minuters bussresa från den Centralstationen.
Vi här utanför Hufvudstaden har ju dock inte riktigt lika tätt som er mellan husen så ja, jag har en liten miniskog utanför huset.
På ena sidan ska jag kanske tillägga.

Du kan ju alltid leta upp Östra Sjukhuset på Hitta.se så ser du ung var jag bor.

Vad gäller Andy Warhol så nej, nej, nej - gå inte och se den. Inte värt entréavgiften. Gå och ta ett glas vin eller se en film istället.

12:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home