fredag, maj 09, 2008

Utmaning.

Jag har blivit utmanad av Ninde :

"Se dig omkring där hemma. Finns det något speciellt du gillar/inte gillar hos dig just nu?"

Ja, massor.

Jag gillar...



...min fina musmatta från Barcelona...



...min fina matta från 40-talet och mitt parkettgolv...



...min sons söta blinkande mp3-högtalare...



...lampan jag köpte för 75 kronor...



...min ärvda stringhylla och mina böcker...



...och min nya "gardin".




Jag gillar inte...


...mitt köksgolv.
Måste bort.




Jag brukar vara dålig på att skicka sånt här vidare - varsågoda ni som vill.

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Snygg 40-tals men inte köksmatta..

Ett plus också för böcker som är fler än tre och inte är enbart Clancy/Guillou ;)

10:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Oahhh, golvet MÅSTE bort!!!

2:07 em  
Blogger Mr K said...

Ninde: Tack och jag vet.
Och jag sätter en viss ära i att vara någorlunda mångsidig i mitt läsande. Men jag har faktiskt den typiska "killboken" Ondskan av Guillou ;)

adrenalin: Jag vet. Jag vet.

10:09 fm  
Blogger Mr K said...

update: Mitt kök är så fint så fint men domineras tyvärr totalt av den vidriga golvmattan.
Tänkte byta ut den mot ett snyggt svartvittrutigt.

10:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home