söndag, februari 18, 2007

Dröm.

Normalt sett så minns jag inte vad jag drömt under natten, men idag vaknade jag med ett ryck mitt i en dröm och upptäckte att jag var sjukt j-a h-vetes sen till extrajobb #1.
Väl ute på gatan mindes jag att jag under natten drömt (under de 3 timmar jag faktiskt hann sova mellan jobben) att en äppelkindad jag spelade ett King Kongspel på Playstation 2 mot en kille från min högstadieklass som hette Hans och hans flickvän Victoria Silvstedt (!?!) hemma hos min mormor (som f.ö. är död sedan 1989).
Förklara det om ni kan.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Ha,ha skumt det där med drömmar. När jag gick i skolan i Frankrike hade vi en lärare som brukade "tyda" våra drömmar för oss i klassen.Funderar ibland på hur mycket hon gissade och hur mycket som var hennes "drömtydarerfarenheter"..;)

2:13 em  
Blogger Mr K said...

Har faktiskt en drömtydarbok hemma (glömde avbeställa från en bokklubb)men har aldrig orkat öppna den...

7:36 fm  
Blogger Ninde said...

Aha, kanske dags nu då? En drömtydarblogg? :) *skoja*

12:17 em  
Blogger vandrarvild said...

gillar du att spela playstation? vann du, förlorade du mot Hans och viktoria? tyckte du om din mormor, kände du dig trygg hos henne?
...där kan du börja ditt analyserande.

9:58 fm  
Blogger Mr K said...

vandrarvild: Hmm,låter som om du kan dina grejer.Men jag minns inget av allt det där...tyvärr.
Fast egentligen gillar jag xbox bättre...

2:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home