torsdag, mars 01, 2007

Smak.

Ok.
Den är olika hos olika människor.Men det finns trots allt vissa gränser.Vad jag nu ska visa er är ett solklart exempel på dålig smak.Riktigt dålig.
Exemplet är taget från min egen lägenhet.Så som den förre ägaren föredrog den.Inte jag.
Jag kommer de närmsta dagarna att ger er trogna läsare en liten rundtur i smaklöshet.Eller brist på smak.Vet inte vilket som är värst.
Vi börjar väl med köket då.



Värt att notera: Golvet.Ett värre mönster får man leta efter.Tragiskt nog ligger det ännu kvar men det skall åtgärdas så snart tid och ekonomi finnes.
Bordet och stolarna andas ett svunnet sjuttiotal.Missa för all del inte den lilla plastblommegrejen som hänger ner från taket/väggen.
Lampan?Ja den var snygg...1989.
Gardinen har den tidigare ägaren säkert fått av mamma.De torkade rosorna som hänger i gardinstången har jag ingen aning om var de kommer ifrån.Studenten?År okänt.
Även om bilden ser ut att komma från en Miokatalog från 1971 så är den tagen i mars 2006, believe it or not.



2 Comments:

Blogger Ninde said...

Oouch, jag får lite panik faktiskt..:/

11:09 fm  
Blogger Mr K said...

Haha,jag vet.Det är hemskt.

12:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home