tisdag, april 24, 2007

Fahrenheit.


Jag har en stilla undran.Finns det någon som ens står ut med doften av Fahrenheit?
Jag har en far som i brist på fantasi och smak köper parfymer som julklappar och födelsedagspresenter.Jag har nu i min ägo två (?!) Fahrenheitparfymer, en Diorparfym och sist men inte minst en Armaniparfym.Den sistnämnda luktar så mycket gubbe att jag inte ens förmått mig att öppna den.
Fahrenheit...ja vad ska man säga, en droppe genererar ju tillräckligt med doft (stank?) för att däcka en elefanthjord.Lukten i sig är väl kanske rätt ok ändå, om den inte luktade så mycket.Eller kanske inte ändå förresten..

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Var en gång tvungen att samarbeta med en kollega från ett utländskt kontor. Som måste ha badat i Farenheit varje morgon. Fick nästan koncentrationssvårigheter mot slutet av den veckan han var hos oss..

Vilken är din favoritparfym om du själv får välja?

11:23 fm  
Blogger Mr K said...

Låter jobbigt måste jag säga,grejen är ju att det räcker med så otrooligt lite för att det ska stinka i en vecka efteråt.
Jag har faktiskt två favoriter som också kräver rätt dosering (men jag är ju medveten om detta och doserar därefter) och det är Obsession For Men av CK och Amen av Thierry Mugler.
I övrigt så är ju friska, lite sportiga dofter schysst..
För du menade väl på mig?

11:44 fm  
Blogger Ninde said...

Ha,ha jo herrparfym passar bäst på killar.. ;)

Friska sportiga brukar dofta gott..

3:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home