tisdag, april 24, 2007

Jätteförvirrad.

Ok, gårdagen var egentligen en ganska seg dag.Måndag, grått, regnigt, lärarpraktik, hemma själv på kvällen.
Men.
Så messade då min vän.Med den något kryptiska förfrågan om jag inte kunde tänka mig att klia och massera hennes rygg.Som kanske/kanske inte betydde något annat egentligen.Så jag åkte dit.
Efter en promenad och lika trevlig konversation som vanligt lade vi oss för att sova.Eller nåt.
Sexet var precis lika fantastiskt, underbart, skönt, gudomligt (välj ett ord) som vanligt.Hela natten som vanligt också så tröttheten är stor idag, man är ju inte ung längre.Konstigt det där, vi har aldrig bara haft sex och sedan somnat...
Hon menar att vi borde göra"det här" mycket oftare vilket jag absolut inte har något emot.Under de (fysiska) möten vi har är vi båda två väldigt lyhörda för varandras önskningar och preferenser och väldigt ömsinta.Men hon är så otroligt öm (i brist på bättre ord) så att jag blir än mer orolig att hon kanske eventuellt har fallit för mig.Och det är kanske lite mer än jag vill.
För att ha en nära vän som man tycker är helt fantastisk och som man har helt superbt sex med är nästan för bra för att vara sant...
Eller?

9 Comments:

Blogger Ninde said...

Du har inte tänkt på att det kan vara så att hon är en tjej som är ömsint och varm av naturen. Som ofta misstolkas som om hon vill något mer.

Fast hon tycker att det är bra som det är. Förutom att hon är lite rädd att du ska få känslor för henne, för hon vill ju inte såra dig? :)

11:20 fm  
Blogger Mr K said...

Touché...
Så kan det ju vara.Absolut.

Men det hade ju varit så otroligt bra, vet inte om jag tror att världen kan vara så god mot mig... ;)

11:43 fm  
Blogger Ninde said...

Jo, förstår precis vad du menar. Man har värsta möjligheten framför sig, så vågar man inte bara ta emot. För varför skulle just jag förtjäna det...

Tänk såhär; det är precis vad du gör.. Kanske hade du tre miserabla liv bakom dig och nu tjänat in lite goodlife.. *L* Enjoy!

3:30 em  
Anonymous Anonym said...

Hej. Kommer att tänka på låter "Hon är så söt" med Bo Kasper. "Det här känns nästan alldeles för bra. Det kommer aldrig fungera, det är så det brukar va'". =)

lycka till

8:01 em  
Blogger Mr K said...

ninde: Jag ska nog försöka se det så.

mf: Tack. Har inte hört låten men det var en bra textrad.Gillar igenkänningstexter...

9:28 em  
Anonymous Anonym said...

En liten undran: varför frågar du inte bara din vän vad ni håller på med och vad ni vill kalla det? Fråga vännen vad hon känner för dig? Livet blir så mycket lättare utan att låtsas och "spela" inför varandra, tycker jag...

12:16 em  
Blogger Mr K said...

Ja.
Jag veeet.
Jag tänker ju att jag ska göra det varje gång.Senast idag.
Men sedan så ses vi och så känns allt bra och så vill man (ok då,jag) inte förstöra stämningen och yada yada yada...
Men jag vet.

3:56 em  
Blogger Emm said...

Ni kanske borde gifta er?
Inte var dag man träffar en vän som dessutom är bra i sängen...
Varför inte köra på?

5:13 em  
Blogger Mr K said...

Oj.
Det var inte riktigt den riktningen jag hade tänkt gå,men det var ett väldigt kreativt förslag måste jag säga.
Och lite fint.
Men det är ju helt enkelt så att jag känner allt det där man ska känna - förutom förälskelse...därav min förvirring för det är en ny erfarenhet för mig..

11:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home