fredag, maj 04, 2007

Så...

...kom den då.Frågan."Vad är vi egentligen?"
Jag har ju väntat på den länge nu.Tänkt ta upp den länge nu.
Men idag kom den alltså."Vad är vi egentligen?"

Svaret var inte helt givet, särskilt inte med tanke på att vi låg nakna och sköna i sängen, men jag lyckades ändå verbalisera att jag inte är intresserad av ett förhållande.
Efter lite kommunikation enades vi om att inte ändra på någonting.Vi fortsätter alltså att umgås som nära vänner och vi fortsätter helt enkelt att ha sex med varann.Strålande ju!
Hon hade dock ett förbehåll, ett krav, men det var så självklart att jag inte ens reflekterat över det.
Bra dag.

Men att hon kanske egentligen eventuellt vill ha mer kan jag inte släppa helt än.Men lite.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter verkligen strålande. Men oj vad nyfiken jag blev på vad hennes förbehåll/krav var...

11:31 em  
Blogger "A Peaceful Warrior" said...

Vilket perfekt scenario...önskar något sådant kunde hända mig. Det är ju det ultimata förhållandet: "friendship on fire" som det uttalades i en film jag såg.
Lycka till! =)

9:33 fm  
Blogger Mr K said...

Tack =)

2:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home