tisdag, maj 15, 2007

Test.

Har sett under lång tid nu att vissa (bl.a. mediekåta politiker) ibland länkar hejvilt till Dn, Svd och diverse andra tidningar i syfte att få maximalt med besökare.
Även Bloggportalen har ju sin beskärda del av lycksökare så nu tänkte även jag göra ett litet test och lägga upp de mesta sökorden och se hur antalet unika besökare rusar i höjden (?).

Here goes:

Gruppsex.
Sexblogg.
Sex.
Schlager.
Stringtrosor.
Ebba Von Sydow.
Erik Moore .
Stureplan.
Johanna Sällström.
Skugge.
Alex Schulman.
The Ark.
Sverige dansa och ler.
Otrohet.
Plura.
Mode.
Nudie.
Ökad lust.
Schulman.
Magnus Betnér.

Men hur kan det här vara de mesta sökta orden? Varför söker man på Nudie i en blogg? Eller Magnus Betnér? Och ökad lust?
Och vem fan är Erik Moore??
Fattar inte.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan det bero på att många ägnar sig för lite åt sex i verkligheten och kompenserar på nätet? Fast hälften av orden vet jag inte ens vilka eller vad det är. Kanske jag är obildad.Eller så har jag viktigare saker att ägna mig åt.

12:46 em  
Blogger Mr K said...

Tycker att du ska välja att tro det senare.Det gör jag.

12:55 em  
Anonymous Anonym said...

Vaddå, kan jag få fler läsare om jag länkar till dn? Hur funkar det? Snälla förklara!
Jag länkar till dn ibland men det vore ju fint om man kunde håva in ett par läsare till på köpet. Nudie trodde jag förresten var ett jeansmärke:)

2:03 em  
Blogger Mr K said...

Adrenalin: Ja,en dag märkte jag att jag hade över 300 läsare (vilket jag definitivt inte har till vardags) och forstod efter ett tag att det var för att jag hade en länk till en DN-artikel i ett inlägg.Du behöver inte göra något mer än så,Dn hittar dig ändå.
Om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt.

Nudie är tom mitt favoritjeansmärke :)

2:58 em  
Anonymous Anonym said...

Hehe, det här var ett härligt inlägg. Vore riktigt intressant att få reda på hur mycket mer besökare du fått i och med det. Hur som helst - hoppas besökarna flockas :-).

8:46 em  
Anonymous Anonym said...

Jag säger som blund, vore skoj att veta om du fick några hoper med besökare efter det här!

2:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home