tisdag, maj 15, 2007

Utmaning.

Gillar verkligen alla de här utmaningarna, vet inte riktigt varför, men jag fyller glatt i dem:



Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar, sommar, sommar.Inte vinter.Skitbra md hela den här global uppvärming-grejen.

Skulle du kunna tänka dig att vara med i en dokusåpa? Abslut inte.Aldrig.

Brukar du sjunga i duschen? Jag sjunger bara när jag är ensam, men av någon anledning inte i duschen.

Vilken sport tycker du är roligast att se på TV? Fotboll.Ishockey funkar när det är OS eller Stanley Cup.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Attraktion och tycke i alla fall.

Vad är viktigast för dig? Lugn och ro.

Laddar du hem musik och film från nätet? Absolut.Eftersom jag är storkonsument av film och musik så laddar jag tom ner en hel del.

Vad är det bästa med julafton? Hmmm...att min son blir glad av den, annars inget.Kul att ge uppskattade presenter iofs.

Tänker du mycket på ditt utseende? Njae, ibland gör jag ju det.Är ganska nöjd faktiskt.

Vad får dig att slappna av? Sol och ledighet.

Är du skyldig någon pengar? Hmm,vi kan väl nöja oss med ett ja.

Är du mörkrädd? Va?Neeej.

Vilken färg är snyggast? Det beror på vad..

Tycker du matte är svårt? Har läst upp till Matte C på gymnasiet.Räcker så.

Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.Men snygga kläder.

Har du piercingar? Ring i näsan.

Bråkar du med dina syskon ofta? Aldrig.Men vi käbblar och gnäller på varann en hel del.

Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Min son.

Läser du ofta böcker? Självklart.

Vill du gifta dig? Njae.

Vill du ha barn? Har ett och är ganska nöjd.Inser ju att om jag träffar någon som inte har det så kan det bli ett ämne för diskussion.Men diskussioner är ju kul.

Vilka tv-program som går nu har du fastnat för? Lost.What About Brian.

Vilka djur är du mest rädd för? Hästar är lite otäcka...

Vilken kändis är hetast? Cameron Diaz verkar ju trevlig.Kate Winslet kanske?

Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia för dess föredömliga menyer.

Biter du på naglarna? Tyvärr.Fult.

3 saker jag gillar med mitt utseende:

* Ögonen
* Munnen.
* Armarna.

3 saker jag gillar med min personlighet:

* Min ödmjukhet.
* Min humor.
* Min sociala kompetens.

3 saker jag lyckats med och är stolt över:

* Min son.
* Att komma till ro mentalt.
* Målat min lägenhet.

1 person jag kan ringa mitt i natten:

* Bror + AC

3 person som sagt "jag älskar dig" till mig:

* Mitt ex.
* Min son.
* 3 gamla ex.

3 saker jag uppskattar hos en medmänniska (utan inbördes ordning):

* Humor
* Empati
* Intelligens.

1 vän jag vill träffa snart:

* AC , så att jag kan njuta av konversationen.

3 kändisar jag uppskattar:

* Linda Rosing för att hon förser mig med mitt dagliga skratt.
* -
* -

3 saker jag ska unna mig imorgon:

* Träffa AC?
* Få lite pengar.
* Packa inför resa.

3 personer jag utmanar att göra listan:

* Den
* som
* vill

2 Comments:

Blogger soulkatt said...

Hästar fiser roligt.

Häromdagen var jag vid en hage och där sprang en vårkåt hingst omkring. Ljudeffekten av detta var kul.

10:51 em  
Blogger Mr K said...

Det var ett scenario jag inte ens tänkt på att föreställa mig förut...

3:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home