tisdag, juni 26, 2007

Uppdatering.

Har visst varit lite dålig på att skriva här senaste veckan.Jag skyller på sviterna efter personalfesten.

Så.Vad har hänt?

Jag har jobbat på mina kära extrajobb, jag har haft vansinnigt skönt sex med min...vän(inna), jag har haft strålande trevligt med densmma, jag har firat midsommar med densamma på parmiddag där alla (ALLA!)utgick från att vi var värsta fina parparet och inte skämdes för att säga det, jag har sett Gais-AIK med bror och son, jag har hängt i min mammas fina kolonistuga som så förträffligt råkar ligga 2-300 meter hemifrån, jag har bokat en resa till Barcelona i September (ja, med henne...) , jag har fikat vid Saltholmen (havet i Gbg för er som inte vet)m.m.

Lite stressig vecka kanske.Men bra.

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Låter som en räcka av höjdarhappenings! Are we happy? :)

3:49 em  
Anonymous Anonym said...

Endast kk var det, eller...? ;) Låter nice.

6:12 em  
Blogger Mr K said...

ninde: Ja,man får nog säga tt jag är ganska nöjd.

lilla ego: Hmmm,ja. Touché.

9:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home