lördag, juni 16, 2007

Aj.

Personalfest med ett av mina jobb .
Det var fördrink, det var båt till skärgården, det var middag, det var armkrok(!) och det var mycket mycket trevligt.

När jag anlände till båten såg jag ett bekant ansikte.
Hon var där.

Hon var som hon brukade.För vacker, glad, lite lullig, intresserad och mycket mycket flirtig.
Med mig alltså.
Hon lämnade knappt min sida på hela kvällen, blickarna fanns där, halvinviterna likaså.

Kille har hon ju fortfarande, hon ursäktade sig några gånger för att prata med honom på telefon.Så värst bra kan det ju knappast vara mellan dem men ändå, hon har en kille och det är en gräns som jag anser är svår att överträda.Jag anser mig ju dessutom vara väldigt nöjd med livet för tillfället.

Så inget hände.Alls.Även om kyssen låg i luften några gånger när hon stod lite närmare än vad man kanske normalt sett gör.När hon snuddade vid mig lite mer än vad man kanske normalt sett gör.När vi tittade varann in i ögonen lite längre än vad man kanske normalt sett gör.

Den här elektriska stämningen har funnits mellan oss länge länge nu.För den är verkligen så enormt påtaglig, tom andra kan se och känna av den.
Har inte upplevt den med någon annan förut, inte på det sättet iaf, och inte så starkt.
Skkulle vara min vän då.
Men jag har fallit för det förr och vill inte göra det igen.

Kvällen blev till natt, vi drog vidare ut på Avenyn (jag veeet) och vi gick hem.Var för sig.

Drack kanske en aning för mycket, mitt huvud är inte att leka med idag.Börjar dessutom jobba, med henne fö, om 2 timmar och jag har nyligen vaknat.Kl 14...

Aj.