torsdag, juli 26, 2007

Dilemma 2.

Jag har ett smärre problem.
Min blogg är min och bara min - tanken har aldrig varit att någon jag känner ska hitta hit.Det har inte varit ett problem eftersom ingen i min närhet ens varit nära att hitta hit och även om de gjorde skulle det nog krävas att de backtrackade lite för att ens inse att det är min blogg.

Men.

Nu är det så att min vän är en mycket flitig bloggläsare.Jag har en del bloggar som jag läser regelbundet och även lämnar kommentarer på.Många av dessa råkar även hon följa än mer regelbundet.
Nu har jag sett att vissa som länkar till mig också kommenterar på bloggar jag vet att hon följer och plötsligt så har risken att hon skulle hitta hit ökat drastiskt.
Nu råkar hon iofs veta att jag har en blogg och har lovat att inte ens söka efter den och jag har gjort likadant.
Men ändå.

"A K divided againt itself cannot stand!" som George i Seinfeld skulle ha sagt.