lördag, januari 05, 2008

Summering.

Årets repeat-låt: ?

Årets tidning: Vagabond. Som varje år.

Årets bok: Kalifens Hus av Tahir Shah. Bra.

Årets teve: Heroes.

Årets mest överskattade: GPS. Årets julklapp? Vem f-n har önskat sig en GPS i julklapp? Och om någon - varför?

Årets nya kompis: AC.

Årets bästa insats: AC som renoverade hela sin lägenhet så fint.

Årets ont-i-hjärtat: Bara film-hjärtesorg. Ingen på det peronsliga planet.

Årets äntligen: Povel Ramel dog.

Årets intressantaste möte: ?

Årets mest saknade: Kan de inte skaffa en - en! - vettig skribent på Aftonbladet?

Årets finaste: AC kanske?

Årets hjältar: Läkare Utan Gränser. Som vanligt.

Årets drink: Alkohol. Gärna rött vin, öl & Mojito. Separat.

Årets sport: Fotboll.

Årets aldrig-mer: Tandbölden var inte så angenäm - kan nog tänka mig att aldrig se röken av den igen. Aj.

Årets tråkigaste: Att Marocko-resan inte blev av.

Årets present: Povel Ramel dog.

Årets betryggande tanke: Det kan iaf inte bli värre.

Årets projekt: Fotografering i startgroparna.

Årets mest uttjatade: Facebook

Årets bästa produkt: Nintendo Wii eller Internet.

Årets shoppingpsykos: Jul - vad annars?

Årets jag-är-mest-stolt-över: Min son. som vanligt.

Årets överraskning: Madrid-resan.

Årets bisarraste: 100 begåvningshandikappde med sockerbitständer och papptallriksöron dansandes på årets bakfullaste dag. Ack ack ack.

Årets chock: Enligt Aftonbladet - allt. Enligt mig - inget särskilt.

Årets pärs: Julruschen.

Bäst 2008: Resorna?

4 Comments:

Blogger Kaos-Anna said...

Fin lista. Trevligt upplägg.
:-)

/Fru Kaos

7:50 em  
Blogger Mr K said...

Haha, ja det tyckte jag med ;)
Och du har en trevlig blogg.

7:59 em  
Blogger Kaos-Anna said...

Tackar!
Har du läst min länge?
Jag har aldrig sett kommentarer från dig...
Nu ska jag läsa din.
Anna

9:08 em  
Blogger Mr K said...

Du är så välkommen Anna.
Nej, jag har inte läst din länge och jag är ganska fåordig av mig hos andra - men jag ska bättra mig.

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home