måndag, april 14, 2008

Posted by Picasa

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Guld souqe eller liknande i Marocko?

11:12 fm  
Blogger Mr K said...

Ja, det ser ju onekligen ut som det, men nej.
Nörrebro (hur gör man egentligen Danska ö´n?) i Köpenhamn, ett ganska invandrartätt område är det dock.

11:47 fm  
Blogger Ninde said...

Där ser man. Handlade du något? ;) (Har inte heller hittat "streck-ö" på det här tagentbordet o kör med vårt eget ö..)

4:31 em  
Blogger Mr K said...

Njae, det enda stället jag handlade på var Tiger (www.tiger.dk). Billigt, billigt. Och snygga/roliga prylar.

11:12 em  
Blogger Isis said...

Rolig retroaffisch måste jag säga! Jag började skriva översättningen av vad som stod på arabiska på den tills jag såg att översättningen stod på engelska strax under, därför behöver du kanske inte mina språkkunskaper. Roligt foto

2:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home