torsdag, april 10, 2008

Linda.

Linda Rosing är tillbaka, har faktiskt inte läst om henne på jättelänge med Linda Rosing-mått mätt.
Nu ska hon bli flygvärdinna - ett ovanligt klokt val för att vara henne, efter att ha varit dokusåpadeltagare, utvikningstjej, barvärdinna, porrstjärna, "författare", partiledare, pokerproffs, sångerska...och kanske något mer?

Hon säger även "– Mina barn är så stolta över att jag har utbildat mig och det är skönt att höra dem säga det." och jag kan, precis som FyrBarnsMorsan inte låta bli att undra vem som är barn och vem som är vuxen i deras relation.

Vidare så kan jag ju meddela att den dagen jag hamnar på ett plan som får problem med henne som flygvärdinna så är det knappast hennes instruktioner jag kommer följa...någon annan som känner sig trygg med det?

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Ha,ha du har en poäng där. Seriösa bolag brukar iaf gallra ut flest förhoppningsfulla CA-wannabees vid just säkerhetsövningarna...


Okej, det är lätt att göra sig lustig över blåsta brudar. Men faktum kvarstår..

"..i hemlighet gått en intensivutbildning"

"..allt har varit på engelska...jag har kämpad med blod svett och tårar...tog min examen "

Hoho ho...

Ok-ej. Utan att peka ut nån speciell här...

Privata betalkurser av typen "intensivutbildningar". Som inte är på något sätt knutna till anställning på på något bolag.På engelska. Som fångar upp slantar från förhoppningsfulla tjejer..Hm.Varningslampor? Någon? Ha ha...

Får lite visioner av typen;
"Coffe,tea or me?" här. Men det kanske bara är jag som är cynisk..

12:13 em  
Blogger Mr K said...

Isf är vi två Ninde.

12:16 em  
Blogger Polkadot:: said...

ojoj, jaaa. Bionda. Man slutar aldrig häpnas över denna trasiga sorgliga människa.

8:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home