torsdag, juli 26, 2007

Utmaning.

Är ju som sagt en sucker för utmaningar, tester och enkäter.
Så då kör vi:

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Min sons ansikte när han vann på ett hjul på Liseberg.
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov.Sov.Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Gick hem efter att ha sprungit till närmaste brevlåda.
Det sista du sa högt?
Ja, det får du. (till sonen som frågade om han fick sela tv-spel)
Det senaste någon sa till dig:
Ok, tack. (från sonen som fick spela tv-spel)
Vad har du druckit idag?
Cola.Yoghurt om det räknas som dryck.
Vad var det senaste du åt?
Kanelgifflar.Min stora last här i världen.
Vad var det senaste du köpte?
Två spårvagns-/bussbiljetter hem.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Teakfärgad.
Vad är det för väder hos dig nu?
Svenskt = grått.
Godaste glassmaken?
Choklad, melon & blåbär.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Attraktion och intresse.
Sover du tungt?
Ja, mycket.
Drömmer du mardrömmar?
Ja,men ytterst sällan och eftersom jag sällan eller aldrig minns mina drönmmar så är det inte så påtagligt.
Trivs du med ditt jobb?
Lärarstudierna: Njaa.
Extrajobb 1:För pengarna.
Extrajobb 2: För arbetskamraterna.

Favoritklädsel?
Jeans och t-shirt.
Favoritlåt just nu?
Just nu nu nu: Taylor med jack Johnson.
Vad ser du om du tittar till höger?
En dörr.
Vad gör dig glad just nu?
Att jag snart får pengar och kan åka bort bort bort.
Och en speciell vän.
Vad ska du göra härnäst?
Fräscha till mig och gå en promenad.
Höger el vänsterhänt?
Höger.
Humör just nu?
Liten orosboll i magen.Annars bra.
Favoritgodis?
Snickers.

Kläder just nu?
Militärgröna shorts nedanför knäna, helsvart t-shirt och massa läderremmar runt handlederna.
Sommarplaner?
Barcelona.Marocko.Barcelona igen.
Spelar du ngt instrument?
Nej.
Morgon eller nattmänniska?
Natt.Verkligen natt.
Vad är viktigast för dig?
Min son,trygghet.
Är du kittlig?
Nej.Fast det säger jag bara som en försvarsmekanism.
Snarkar du?
När jag är sjuk, full eller jättetrött.
Stjärntecken?
Stenbock.
Äckligaste insekten?
Kackerlackor.Tyvärr måste jag stå ut med dem då och då.
Stökigt el välstädat?
Organsierat stök.
Längtar du mest efter just nu?
Sol.Semester.Pengar.