torsdag, januari 10, 2008

Torsdagsordlöshetsavbrott.

Jag har blivit utmanad av Atahari :

" Here goes the utmaning:

1. Fota din kylskåpsdörr - och ja, du får censurera alltför personliga detaljer om du är anonym exempelvis.

2. Lägg ut bilden i bloggen och skriv gärna en lite förklarande/reflekterande/rolig/enkel/tråkig/vad du vill text om den.

3. Utmana fler bloggare om du vill. Vill du inte, strunta i det.

Nu kör vi! "


Ja mina vänner, det här är mitt kylskåp som det ser ut för dagen. Ledsen för all censur men den är tyvärr ett måste.
I övrigt kan ni med hjälp av lite detektivarbete lista ut att jag :

- Gillar att surfa på publika platser. Helst gratis.
- Gillar kylskåpspoesi. Men inte kan komma på något att dikta ihop.
- Har varit Spanien, hence tjurfäktningsprylarna och Real Madridvykortet (Som fö föreställer Raul, Real Madrids lagkapten och ikon)
- Har sett Brasilien - Chile på Ullevi.
- Inte gillar Malou von Sivers.
- Har haft en suddig katt.
- Tänker skaffa ett subventionerat friskvårdskort.
- Tycker att biobiljetter är för dyra.
- Gillar att fotografera.
- Har ett vitt kylskåp.


Ta gärna vid där jag slutar och för denna fina utmaning vidare.

4 Comments:

Blogger Ataharis said...

Fint! Jag blir ju lite nyfiken på de kreativa magneterna i vänsterkanten, de är rätt olika de neutrala vita. Gjort dem själv kanske? ;)

1:24 fm  
Blogger Mr K said...

Precis.
Pysslig is my middlename.

1:27 fm  
Blogger Polkadot:: said...

Oh kul! det ska jag göra också!

10:09 fm  
Blogger Ninde said...

Ska fundera lite på det.. :)

4:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home