lördag, mars 22, 2008

Kindbergs.


Jag vill bara påpeka att jag inte alls är ute efter att förlöjliga eller håna dansbandsgenren.
Bara lite kanske.
Hur som helst så är den här sidan bara för bra för att vara sann - så mycket roligt :
-Hur de ser ut.
-New Mexico-bakgrunden.
-Gästboken.
-Att de har VIP-sidor. Jag är dödligt nyfiken på vad man får se där.

Bäst gillar jag trummisen Magnus (till vänster) som man hittar under "om oss", han ser så rolig ut att jag måste dela med mig av både honom och sångaren Jocke.
Jocke har fö jobbat som säljare på JC - jag ställer er frågan: Ser han ut som någon ni vill be om smakråd av?
Håll till godo.

2 Comments:

Blogger soulkatt said...

Fy fan va bra.
Jag blev lite liggsugen på Magnus.
Ihi..

12:21 fm  
Blogger Ny kula said...

Dansbandsgrabs tjänar bra med flis, tro det eller ej. Stor stor marknad.

12:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home