tisdag, mars 10, 2009

Smutsig.

Ser den här bilden på den geniala bloggen Arga Lappen och kommer att tänka på ett Londonbesök för några år sedan.
Jag hade gått på stan hela dagen och ett naturbehov gjorde sig påmint. Eftersom det fanns en stor, (relativt) fräsch offentlig toalett på tunnelbanehållplatsen jag befann mig på så passade jag på att gå.
När jag reser mig för att torka mig känner jag att jag har något på ryggen, jag känner efter med handen och upptäcker att det är bajs.
Bajs. Bajs! Någon annans bajs! På min rygg!!
Hela insidan av locket som jag oförsiktigt nog lyckats luta mig emot är fullt av bajs.
Någon annans bajs!

Jag torkade och torkade och torkade, sedan gick jag ut och hämtade vatten och tvål och gnuggade och gnuggade och gnuggade.
När jag kom hem gick jag in i badrummet och dushade och dushade och duschade.

Känner mig smutsig bara jag tänker på det.

1 Comments:

Blogger soulkatt said...

Eeeaaaaawww...mår illa.
Men skrattar högt.

12:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home