lördag, mars 10, 2007

Smak 5.

Nu närmar sig resan i smaklöshetens tecken sitt slut, jag har tyvärr inte så många fler kort på lägenheten som den såg ut pre-mig.Hallen:

Hallen är trots allt, med förre ägarens mått mätt, ganska ordinär.Tapeterna var dock ett av hans säljargument, de var tydligen ganska nya."Ja, men j-igt fula".Sa jag inte.Men tänkte.
Exakt hur fula de var framgår tyvärr inte riktigt av bilden...
Och lampan...ja vad säger man...
Rolig detalj: Kolla stövlarna! Och hatten! Det är alltså en man i 35-årsåldern vi talar om här...

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kan inte med allvar mena att det är hans stövlar och hatt! Får vi se en serie med bra smak efter det här? Det vore intressant att se vad du har gjort med lägenheten.

1:29 em  
Blogger Mr K said...

Det är hans....
Ja,jag måste bara rannsaka mig själv för att se om jag har så bra smak att jag kan lägga ut bilderna här...

4:48 em  
Blogger Emm said...

*pustar ut*
Skönt - din lägenhet INNAN. Låter bra.

När får vi se hur den ser ut nu?

9:53 fm  
Blogger Ninde said...

En man i 35 års åldern. Med små pälsdjur på fötterna. Låt mig gissa att han var singel sedan länge?

Instämmer med emm..vore kul att se vad du gjort med lägenheten :)

10:38 fm  
Blogger Ninde said...

Du är härmed utmanad! Gå in på min blogg för mer info.. :)

10:15 fm  
Blogger Mr K said...

emm: Snart,snart.

ninde: Oj,ska ägna lediga stunder av min dag till att komma på udda karaktärsdrag hos mig själv...

12:21 em  
Anonymous Anonym said...

Nu sitter vi här och väntar på nästa inlägg... och helst bilder från din lägenhet!

11:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home